Valborg

Hej på er!
Igår var det som sagt Valborg och den spenderade jag hos Simon med mina fantastiska vänner! Sjukt kul och lyckad kväll!
Imorse när vi vaknade sken solen och det var inte ett moln på himlen, åkte in och storhandlade med mamma till min födelsedagsfest hihi, sen åkte jag tillbaka till Arvid. Hela dagen har vi spenderat i solen, så underbart! Resulterade i mängder av fräknar och röd hud! Hoppas vädret håller i sig nu.
Cyklade hem från Arvid och hoppade raka vägen in i duschen. Har haft hårinpackning, ansiktsmask och målat naglarna så nu är jag fit for fight igen. Lite senare kommer bästa Arvid hit igen och vi ska äta grillat vildsvin. Muuums!
Hoppas ni har tagit vara på den lediga dagen och det fina vädret!

20130501-182518.jpg
Såhär såg jag ut igår, i min nya blus! Fick dock sätta upp håret i en tofs för det fastnade i diamanterna på axlarna!

Kommentera

