I don’t care how poor a man is; if he has family, he’s rich.

Det är så lätt att ta allt för givet, ständigt sukta efter mer och glömma bort vad det är man har. Men jag har sådan himla tur och har alltid haft. Det finns inte ord för hur mycket mina föräldrar ställer upp för mig, jag har lärt mig så mycket av dom och de har gett mig den bästa uppväxten ett barn kan få tycker jag. Min lillebror har världens största hjärta och bryr sig så mycket om mig så det finns inte. Det är bara några få saker för i annat fall skulle jag behöva skriva en bok tjockare än Hungerspelstrilogin.
Dock är sådana här saker ibland lätta att ta för givet när man är mitt uppe i livet.  Som nu, i maj händer det nog mer än vad det har gjort de senaste månaderna tillsammans. Vet på riktigt inte hur jag skulle re ut det om det inte vore för min familj. Tack för att ni är världens bästa familj. Jag är evigt tacksam för allt ni gör för mig.
Jag älskar er så himla mycket.

 

2 reaktioner på ”I don’t care how poor a man is; if he has family, he’s rich.

Kommentera

