12

Herregud, TOLV dagar tills jag fyller 18 år. Hur sjukt är inte det? Vart försvann tiden? Men jag ska inte klaga, för snart är jag aaaaarton!
Iallafall, kom hem runt tolv idag och sen dess har jag layoutat inbjudningskort, kramats lite med farmor och läst. Farmor och farfar svängde förbi och så fick de se min balklänning. Hihi. Inte långt kvar, knappt fyra veckor! Ska snart sätta mig med lite körkortsplugg och ikväll ska jag bada och kanske övningsköra. Imorgon står party med bäste vännerna på schemat! Heja livet!

20130429-151108.jpg
Förra helgen!

Kommentera

