När lyktorna tänds.

20130417-154856.jpg
HÅKAN HELLSTRÖM, DU ÄR OCH KOMMER ALLTID VARA SÅ JÄVLA BÄST. DU ÄR MAGI.

Pillat på vårt 40 minuter långa radioprogram idag i skolan. Det är mysigt. Nu lyssnar jag på Håkans nya och jag kan inte förstå att jag ska träffa honom. Håkan som varit min bästa vän sedan jag fick mitt första album när jag var sex år. Herregud. Finner inga ord i världen för det jag känner. Åh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Solen skiner ute och all snö har nästan smält och det är blommor och fåglar ute och det är varmt och världen börjar vakna till liv igen)

Kommentera

