Underbara söndag!

Vaknade upp tidigt av solen bredvid världens vackraste människa, åt frukost och övningskörde in till stan. Nu har jag städat bilen invändigt och fy sjutton så skönt det är ute! 10 plus! Hoppas verkligen att det fortsätter såhär! Idag ska jag plugga lite teori och lite matte, samt ge mig ut på en promenad i det fina vädret!
Igår var en så jäkla bra dag! Ser ut som att jag har jobb i sommar….. ;) wihu! Övningskörde till och hem från Vika! Där åt vi sjukt gott som vanligt, och bebis och barnmyste med mina fina sysslingar <3
Väl hemma fick vi order att komma och umgås med världens bästa gäng! Så bra kväll med mina fina vänner!
Njut av det fina vädret idag hörni!

20130414-120327.jpg
Bebismys med Liv!

20130414-120400.jpg
Jag och världens bästa Kalle! Arbetskompisar i sommar, hur bra?!

20130414-120444.jpg
Inte jättecharmig bild kanske, men åh vad ni är bra!!

Kommentera

