The way we get by.

Godmorgon!
Idag behöver jag ingen musik att lyssna på, för fåglarna sjunger så fint utanför! Har sovmorgon idag men vaknade ändå tidigt med tanke på att baby skulle gå upp.
Bara en lektion på 40 minuter idag och efter det ska jag ju på sminkning, så kul! Vardagslyx!
Ska även boka klipptid och plugga lite matte. Ikväll ska jag ut på en löptur eller ta en lååång pw efter att ha legat lite på latsidan det här lovet.
Nu ska jag titta på senaste avsnittet av New Girl!
Ha en bra dag!

20130408-091458.jpg
Jag och bästa!

Kommentera

