Live your life.

Hej mysungar!
Gud vad saker jag hunnit med de senaste dagarna!
Igår var jag och bästa Lina med mammor uppe i Linköping för hämtning av balklänning (såååå nöjd med min), fotograferat oss till körkortet, och för shopping (köpte mig världens snyggaste t-shirt, träningsshorts, smycken och saker till min håruppsättning till balen) SÅ bra dag. Kvällen avslutades med en långpromenad med Lina och en film.

Idag ringde klockan sju, bare att hoppe upp. Halkan stod nämligen på schemat. Det var så jävla kul! Sara och jag sladdade omkring och lyssnade på bra musik mest hela tiden hihi.
Efter det körde jag hem, och sedan övningskörde jag till Ankarsrum och tillbaka, hoppade av hos Lina där vi åt god lunch och pluggade körkortsteori. Heja! Så hela dagen har gått i körkortets tecken ;)
Snart kommer min bästa Arvid hit ❤ ska pussa ihjäl honom!

Måste även passa på att gratulera min fina vän Mikaela till sitt körkort! ❤

20130403-175129.jpg

20130403-175151.jpg
Bästa skorna!!!

Kommentera

