260313

Hej på er!
Stannat hemma från skolan idag för att jag inte kände mig ett dugg kry igårkväll eller imorse. Somnade strax innan halv tio igår. Men nu känns det bättre, har inte haft någon feber men varit helt slut i kroppen och i huvudet. Samtidigt som min magkatarr kommer och gör sig påmind. Måste vara all stress över skolan och körkort och allt vad det nu är som ger biverkningar :(
Påtal om körkort så har jag suttit och pluggat teori i närmare två timmar nu och ska fortsätta större delen av dagen, heja! Fint väder idag också och jag hoppas att så mycket som möjligt av snön smälter bort!
Ha en bra dag!

20130326-112450.jpg

Kommentera

