Safe and sound.

Löpturen på 5 km var sååå skön, solen värmde och det blåste nästan ingenting alls. Efteråt körde jag lite styrka med ca 100 situps.
Pluggat körteori ända sen jag duschade och fyfan vad trött jag blir på det ibland, innan jag somnar ikväll ska jag läsa några kapitel i boken.
Nu mår jag lite sisådär, ont i huvudet och känner mig förkyld, usch. Pappa står och gör våfflor så snart ska jag äta en gooood våffla innan jag kryper ner i sängen.
Puss på er!

20130325-200353.jpg
Några dagar sen!

Kommentera

