Det kommer aldrig vara över för mig.

Godmorgon finisar!
Körde hela vägen till Överrum igår, 7 mil, vilket gick fantastiskt bra! Där bjöds det på sjukt god mat och det var lika trevligt som alltid.
Vaknat en miljon gånger sedan klockan 5 imorse tills nu. Sover inte bra när jag inte har min älskling på kramavstånd.
Idag har jag inga planer alls! Har tänkt läsa min bok, kanske plugga lite teori och gå på en promenad i det fina vädret!
Och grattis till finaste Mikaela på 18årsdagen! ❤

20130317-100249.jpg

Kommentera

