All I can do is be me.

Jag har tänkt på en sak ett tag, jag har min blogg för att skriva av mig och dela med mig av saker. Men hur tråkigt blir det inte att läsa ”idag har jag gjort det, sen gjorde jag det” osv. Och så har jag tänkt på allt annat jag kan skriva, men kommer inte på så mycket.
Skulle kunna skriva om min skolios och så. Men jag vet inte om det skulle vara så intressant… Och eftersom jag inte är så bra på att prata om det så skulle det kanske kunna vara ett sätt att bearbeta det hela. Fast ändå, känns lite läskigt att skriva. Men om det skulle vara något ni vill läsa om så får ni gärna säga till :)

20130307-192605.jpg
Slänger in en bild på dagens, allt nytt!

2 reaktioner på ”All I can do is be me.

  1. Elin Peterson skriver:

    Jag tycker om att läsa om allt, jag skulle bara tycka det var intressant att läsa om skolios :D

Kommentera

