Tisdag i slutet av februari

Hej på er! Har överlevt skoldagen och är glad :) har köpt en tröja idag som jag velat ha länge! Visar sen! Sen när jag kom hem hade mamma köpt supersöta strumpor och en asfin t-shirt till mig ❤❤ finaste mamma! PLUS att pappa hade köpt två böcker till mig som jag också visar sen ❤❤ finaste pappa!
Är dock lite ledsen för det inte blir någon träning idag, har haft ont i halsen hela dagen. Eftersom jag lärt av mina misstag så skippar jag träningen ikväll och satsar på imorgon istället om jag mår bättre!
Nu ska jag snart äta makaroner och stekt falukorv, sååå gott! Och sedan ska ni få bilder på det nya! Puss

20130226-172736.jpg

Kommentera

