Lägesuppdatering

Hej på er!
Igår började dagen superbra, Arvid skulle bjuda mig på mat och vi skulle gå på bio. Jag börjar må asdåligt innan balträningen och det slutar med att vi får åka hem för jag mådde så dåligt. Lite feber och illamående. Sjukt tråkigt :( Men visade sig att det var magkatarr och den kommer inte lägligt nu kan jag säga. Men Arvid och jag gjorde det bästa av situationen och tog ett varmt bubbelbad med tända ljus, drack champagne och åt chokladdoppade färska jordgubbar. Somnade till en film alldeles intill min klippa <3

Idag mår jag lite bättre, ingen feber men ont i magen :( Men senare idag åker vi till Säääääääääälen! Längtat så mycket och det ska bli så jäkla skönt att komma iväg ett tag. Ska sova på Arvid hela bilresan hihi :)
Ha en bra fredag pussisar!

339084_2558648011169_1403098354_32161829_199514617_o

Eftersom jag inte har min telefon blir det inga roliga bilder och därför får ni bilder ur arkivet så länge!

Kommentera

