Don’t lose yourself.

HELT SLUT! Först ett styrka bas pass på en timme, sedan det bästa/jobbigaste passet, intervaller, på en timme. Behöver inte ens säga hur slut jag är nu! Härligaste känslan. Väl hemma gjorde jag en fruktsallad på mango och hallon, såååååååååååå gott.
Nu sitter jag nyduschad i min röda fluffiga morgonrock och dricker te, går in på Sofias blogg och ser att hon har skrivit så fint om mig, så fint att jag blir tårögd och alldeles varm i hjärtat ♥ Du är så himla fantastisk.
Här är hennes blogg: http://www.sofiiabengtsson.devote.se/

IMG_0582

Genomlycklig och med solen i ögonen i Rom.

Kommentera

