I walk the line.

Sitter och äter knäckebröd med skinka och avokado på, mums. Lyssnar på världens bästa Cash och ska snart plugga matte.
Hade en lyckad redovisning om min Cover Story idag, så nu är det klart! Har även skrattat och längtat efter studenten med min fin fina klass idag. Gillar er så mycket ♥
Kvällens planer är plugg, träning och så ska jag titta på en av världens bästa filmer som jag sett minst 20 gånger. Walk the line. Känner att det är precis vad jag behöver, världens bästa bästa Cash. Något annat jag behöver är min bästa vän också, tur att du kommer hem imorgon ♥

______________________________________

Jag kan inte förklara hur jag känner, det är jobbigt. Jag vill att man ska förstå. Men ibland förstår jag inte ens själv. För ingen kan sätta sig in i min situation och det jag behöver gå igenom. Jag vet inte hur man ska hantera såna här tankar. Har aldrig behövt det förut. Såna här känslor är förstora för lilla mig, kan inte ta hand om mina tankar och känslor :( Men jag har så fina människor runt omkring mig och jag är en tjej som är positiv och livsglad.  Klart jag klarar ut det här, men såklart är det lite jobbigare vissa dagar. Men what doesn’t kill you makes you stronger. Kom ihåg det!

tumblr_m9wgjyI8QT1qm9fdso1_500_large

♥♥♥

Kommentera

