Sista januari.

Hej vänner!
Vaknade bredvid mitt hjärtegull idag!
Men åh vilka hektiska dagar torsdagar är alltså. Matte, lunch, idrott, språk, svenska, balträning och sedan direkt träning. Men kdfsdlfsadfgsdkwkfd vad skönt det var att träna idag, var helt slut! Som det ska va! Kom hem och då hade bästa mamma gjort laxwok, behöver inte säga mer än så va? ;)
Nu har jag pluggat matte, matteprov snart och jag är så stressad över det för det går bort så många lektioner nu i den kommande veckan. Men iallafall, nu har jag ätit lite vindruvor och jag lyssnar på bästa Mando Diao <3

Imorgon är det fredag och då ska jag ha välbehövligt bästismys hela kvällen och natten innan hon åker till Sälen och lämnar mig i 5 dagar!
Är även den sista januari idag och det känns skönt. Ska lägga mig om ett tag och soooova, behöver det!
IMG_2862

Här har ni en suddig Elin på en bild till ett mediaprojekt. Resultatet får ni se nästa vecka!

Kommentera

