Express yourself

Hello :)
Har haft en så bra dag idag. Haft media hela dagen och håller på med tidning/magasin layout och jag är riktigt nöjd med min hittills! Det är kul! God mat i skolan också hihi.
Hade mysfika med min älsklingsvän efter skolan innan jag fotograferade henne till ett fotoarbete.
Nu väntar jag på mat och efter det ska jag till min fina pojkvän! ❤
(Har egentligen spanska prov imorgon med det låtsas jag inte om)
Ha en fin kväll!

20130123-172542.jpg
Plus ett ägg och te!

Kommentera

