Only know you’ve been high when you’re feeling low.

Nu är det en definitivt gladare tjej som skriver det här haha. Nej men ibland blir det för mycket i skolan på en gång och man vill mest bara lämna sin håla och åka iväg och få lite omväxling. Lite skoltrött. Därför dessa humörsvängningar kanske haha ;)
När jag kom hem gick jag ut och pratade med Lina, och helt plötsligt känns allt så jäkla bra igen. Bara sådär. Det är fint att ha en bästa vän som passar en så himla perfekt som att vi lika gärna skulle kunna vara syskon. Min allra allra bästaste vän ♥
Såg att Håkan släpper nytt i April, och jag kan inte rå för att mitt håkanhjärta börjar slå lite fortare. Tänker på hur stor del han varit av mig och hur många saker hans låtar påminner om. Hur mycket han hjälpte mig förr. Världens bästa Håkan.
Tänker också på att jag fyller arton i år och att Arvid och jag blev tillsammans när jag var fjorton år. Ler och fnissar lite och är bara helt genomlycklig ♥♥♥
Här kommer en bild på äkta genuin kärlek. Du är bäst!

DSC_0508

Kommentera

