Light my fire.

Godmorgon!
I fredags efter bilåkning på isen lekte vi med Lucas och Becca, spelade sjuan as always haha ;)
Lördag och vi begav oss mot Kisa för en heldag i backen, det var underbart att få stå på mina skidor igen! Väl hemma hoppade två frusna ner i badet och värmde oss, tar på krafterna att åka skidor i -13. Sedan gjorde vi mat, kycklingwok och nudlar. Arvid och jag åt för fyra personer typ hehe.
Resten av kvällen myste vi framför brasan med fruktfat och P3 Guld!
Nu har jag sovit i tio timmar och borde inte vara förkyld, men håller tummarna för att det går över så fort som möjligt.
Nu ligger min mysarvid och håller om mig, men jag ska snart ner och göra frukost på sängen åt honom tänkte jag ❤
På dagens schema står fotografering och middag hos bästa farmor och farfar!
Ha en bra söndag!

20130120-094958.jpg

20130120-095017.jpg
Bra fruset hår! Och fruktfat hihi.

Kommentera

