Inte igen.

Lägger det här inlägget under kategorin vardag eftersom det här mer eller mindre är vardag för mig nu.
Igårkväll började jag känna av UIV igen, men trodde att det skulle gå över. Men icke, imorse blev det värre. Gick på toa var femte minut, hade frossa, illamående och feber. Fick en akuttid på sjukhuset vid halv två.
Det här är så jävla hemskt. Nu är jag helt slut, uttorkad och hängig. Men min fina familj köpte med tidningar och naturgodis till mig. Och ikväll kommer världens bästa pojkvän <3

20130120-145935.jpg
Från frukosten imorse!

Kommentera

