Off your shoulders.

Jag överlevde dagen! Även att den var aningen kaosartad ;) Känns ganska skönt med skola och så nu när allt kommer igång. Balträningen börjar och jag har köpt min balklänning vilket känns otroligt skönt och sjuuuukt kul! Ser fram emot det hur mycket som helst!
Något som stressar mig är sommarjobb, måste skriva CV men kommer aldrig dit. Får ta tag i det ikväll!
Snart kommer min världsfina pojkvän hit och vi ska mysa och plugga. Puss på er!

A wonderful quote from the amazing Julia Child: People who love to eat are always the best people. She will live on for many years to come, and in our childrens generation, hopefully they will appreciate her as much as i know some of us have! What an inspiration!!!

Hihi

P.S ang min nya kofta, behöver jag ens säga hur mycket jag älskar den? Nej? Trodde inte det heller :)

 

 

 

Kommentera

