Let’s do this.

Jag brukar aldrig ha nyårslöften. Varför vet jag inte riktigt, men det känns kanske lite meningslöst. Men i år tänkte jag utmana mig själv lite; att leva mer i nuet. Det är något jag är fruktansvärt dåligt på faktiskt, tänker alltid ett steg före (har väl sina fördelar ibland) och ser alltid fram emot kommande saker istället för att njuta av nuet. Så i år ska jag försöka bli bättre på att leva mer i nuet  ♥ vet inte riktigt hur jag ska göra för att ta mig dit eftersom jag gillar att planera. Några idéer?

15413_444815205583533_1237898074_n_large

Kommentera

