Nyårsafton började bra iallafall

Min nyårsafton började kalasbra med 16 bra människor och god mat.
Väl nere på stan var allt bra och fick min nyårskyss av min kärlek, sprang runt och kramades och skrek gott nytt år.
Haha sen vände det ganska snabbt. Fick en raket på mitt ben och fyfaaaaaaaaan vad det gjorde ont, kändes som hela benet brann eller att jag fick frätande syra på eller något. Sjuk smärta iallafall.
Kvällen slutade med ambulans och akuten i Västervik. Kom hem runt fem.
Men jag blir så glad, för under hela tiden efter det hade hänt fanns det människor där som hjälpte mig hela tiden. Och jag är otroligt tacksam över det, ni är guld värda! Tack så mycket!
För att inte tala om Arvid, finns inte ord för att förklara hur fantastisk du är ❤
Så alla som var där och hjälpte mig och har hört av sig efteråt, tack, tack, tack för all hjälp och omtanke!

Kommentera

