Men herregud!

20121215-093446.jpg
NÄR ska den här hysterin släppa?
Blir fruktansvärt sur när jag läser det här. Kan inte folk bara låta en del saker vara och sluta försöka hitta problem i precis allting?
Det här har gått över gränsen tycker jag, Kalle ankas jul har vistats på tv ja jag vet inte hur länge. Och nu, 2012 klipper dom bort vissa saker som KAN ses som rasistiskt. Om alla skulle ta bort saker som kan ses som rasistiskt så skulle det ju inte bli något kvar av världen. Jag har aldrig sett den dockan som rasistisk och jag är säker på att det finns fler som håller med mig.
Kanske händer det för lite här i Sverige (är dock disneys val att klippa bort) så vi måste göra debatt om allting.
Blä, blir så trött, lägg energin på andra viktigare saker än att resonera om en docka i Kalle ankas jul är rasistisk eller inte, det finns barn som svälter i världen, hemlösa, krig och ekonomikriser. Och här är Sverige, landet där pepparkaksdebatten är ”livsviktig”. Vilka kontraster va?

Kommentera

