Illusionist

Efter ett bubbelbad med ansiktsmask, ljus och hårinpackning känner jag mig mycket fräschare, men dock inte mycket piggare. Allt penicillin bryter ner hela mig tror jag, känns så iallafall. Så är tvungen att vara hemma en dag till. Vill inte vara hemma mer om dagarna, blir rastlös :( usch.
I helgen ska jag iallafall ta det lugnt med min Arvid. Skönt!
Nu känns det som att jag har sprungit tre maraton på rad så somnar vilken sekund som helst.
Godnatt på er och hoppas ni mår fint!

20121213-212936.jpg
Fantastiskt fint ute, ber till högre makter om att det ska fortsätta vara såhär kallt och snöigt, och att regnet håller sig borta! Så snälla, låt snön och kylan vara kvar iallafall i januari ut?

Kommentera

