On top of the world

Den här dagen har varit så himla himla bra! Jag blev bjuden på fika av fina Johanna, jag fick sjukt bra resultat på mitt matteprov vilket känns helt fantastiskt med tanke på hur mycket jag kämpat, jag har sett videor från i lördags och skrattat och påmint mig själv om hur underbara vänner jag har och hur kul vi har tillsammans, jag har köpt fler julklappar som jag har slagit in i fint papper med fint paketsnöre och lyssnat på julmusik, nu ska jag äta (bland det godaste som finns) raggmunk och stekt fläsk!
Så himla bra dag!

DSC_0718

En studio bild i brist på annat kul!

Kommentera

