Aska i vinden.

Hej torsdag! Började dagen på bästa tänkbara sätt bredvid Arvid. Spenderade lite över två timmar hos bästa Sussie som resulterade i mörkare hår, och baaam, lugg! Har fått oerhört många fina kommentarer idag, men jag antar att det tar ett tag att vänja sig när jag har haft ”snelugg” i typ tre år. Men är helnöjd :)
Sen har dagen mest bara gått utför, trött, massa saker att göra och känns som att energin i mig bara försvinner ut tillsammans med mörkret.
Ska skriva på min debattartikel och sen tänkte jag lägga mig i badet och bada bubbelbad, förhoppningsvis kommer Arvid och gör mig sällskap ikväll!

Här är en väldigt dålig cambild på en osminkad och nöjd Elin!

Kommentera

