Miracles happen every day.

God morgon! Idag känns livet väldigt uppåt. Solen lyser, jag vaknade upp bredvid min prins imorse, jag kollar på Efter tio och myser med min mystjej Fanny och min feber är inte skyhög, har knappt någon alls tror jag!
Dock har jag fortfarande extremt ont i halsen och får inte i mig något alls, femte dagen idag och jag hoppas jag kan börja äta snart.
Men framförallt känns det som en bra, ljus dag och förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon!
Ha en fantastisk dag :)

20121119-105159.jpg

En reaktion på ”Miracles happen every day.

Kommentera

