Statusuppdatering

Tänkte titta in och säga att jag lever. Har varit ett par sjukt jobbiga dagar med hög stigande feber, ingen mat på ca tre dagar, svullen hals, sjuk huvudvärk och orkeslöshet. Idag orkade jag inte mer så fick bli en sväng till sjukhuset, igen. Visade sig att jag har halsfluss. Ska äta penicillin i 10 dagar. Känns lite sådär med tanke på att jag avslutade min förra penicillinkur för ca en vecka sen.
Igår kom min fina Arvid och tog hand om en gnällig mig haha :( fina du ❤
Får se om jag orkar med Linas och min nya lördagstradition ikväll, hoppas verkligen det. Är ju älskade Magnus kväll ikväll!
Hoppas det är bra med er iallafall och att ni har en fin helg :)

20121117-152436.jpg
❤❤❤

Kommentera

