Beslutsångest

Ja som jag tidigare sa så ska jag boka klipp och toningstid imorgon. Är hundra på att jag ska färga mörkt igen (som vanligt) men sen har jag ett annat problem. Jag vill ju som vanligt göra en förändring, men slutar oftast med att jag klipper topparna och klipper upp lite. Det är inte för att jag är feg, jag skulle mycket väl kunna klippa kort (är lite sugen på det) men jag vet att jag kommer sakna mitt hår något så gud förbannat haha. Och så har jag funderat lite på lugg men naaaaeeee va? Kollar på andra med lugg som Zooey Deschanel, hur snygg är hon inte? Men jag kommer se ut som ett litet barn om jag skaffar lugg är jag rädd. Så naaaeee.

Så det slutar ju som vanligt med att jag klipper topparna, fast jag vill göra något annat. Har ni tips på vad och hur jag skulle kunna göra för att förändra mig lite så får ni gärna slänga in en kommentar eller två. Då blir jag glad!

New Girl-favoriten!

Kommentera

