Sick Saturday.

Vaknade i Arvids famn imorse och mådde SKIT! Raka vägen till sjukhuset och fick penicillin, igen. Kan fan inte vara hälsosamt att äta penicillin över fem sex gånger per år, flera år i rad. Läkaren tyckte att vi skulle gå vidare med det här och kolla så det inte är njursten som spökar.
Mamma och jag köpte tröstgodis och god frukt, och herregud vad längesedan jag åt godis. Inte ätit godis på riktigt sen i början av sommaren typ :o
Iallafall åkte jag tillbaka till Arvid sen och blev pussad och kramad på, bästa jag vet ❤
Nu är jag hemma och ska snart gå till Lina. Matlagning och Så mycket bättre med våran man Magnus står på schemat. Kvalitetstid!

20121103-171114.jpg

Kommentera

