Life is not about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain.

Alltså jag har varit så duktig idag, storstädat rummet och rensat kläder, tidningar och böcker. Sitter i sängen och lyssnar på the man Johnny Cash och ska läsa lite tänkte jag. Har spring i benen och vill hitta på något men vet inte alls vad.
Men jag har iallafall skaffat Pinterest och tänkte se om det är något för mig :)

20121031-182911.jpg
Visste ni att jag har tre män? Arvid, Johnny och Elvis. De tre kommer väldigt bra överens och det är skönt!

Kommentera

