I just died in your arms.

Idag är det torsdag= fredag imorgon! Woho, det ända som känns jobbigt med fredag imorgon är att skoldagen är så otroligt jäkla lång. Men efter det ska mammi och jag kolla på ett till par träningsbyxor till mig. Ska på en lång PW eftersom jag inte är helt okej än och efter det inleder jag höstlovet med min bästa Lina! Det höstlovet är riiiiiiiiiiktigt efterlängtat nu.
Ikväll ska vi äta fläskfile och jag ska förhoppningsvis hinna övningsköra. Det suger att komma hem runt halv fem, ha tusen saker att göra, sen kommer pappa hem vid halv sex sex, sen äta och sen ge sig ut och köra i mörkret? Sen ska jag klämma in träning där emellan.

Igår överraskade Arvid lite och kom hit och tog hand om mig. Kanske därför jag mår så mycket bättre idag haha!

Hade tänkt visa er lite nytagna bilder (för en gångs skull) men nu fungerar inte usbt :(

Gammal favorit i repris från en av sommarens bästa dagar och en av livets bästa konserter.

Kommentera

